"تابش" خواستار شد: تسریع در افتتاح کنارگذر حلقوی اردکان-میبد با حفظ نکات ایمنی و فنی


یزدفردا"نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلای در نامه ای به وزیر راه و ترابری خواستار توجه کافی به نکات ایمنی و فنی در افتتاح کنارگذر اردکان-میبد شد و اعمال تصمیمات غیرکارشناسانه برای کم کردن هزینه ها و تسریع در افتتاح پروژه را باعث کاهش ایمنی تردد وسائل نقلیه و به مخاطره افتادن جان مردم دانست .
محمدرضا تابش در این نامه آورده است افتتاح قسمتی از کنارگذر حلقوی اردکان-میبد در حالی در آینده انجام می گیرد که تقاطع های محور تهران-بندرعباس به کنارگذر حلقوی حذف گردیده است و این امر ایمنی تردد وسایل نقلیه و جان مردم را به مخاطره جدی خواهد انداخت.
وی تصریح کرده است: افتتاح کنارگذر بدون ساخت تقاطع های یزد و نائین، با روزانه 30000 ترافیک عبوری آن را به یکی از نقاط حادثه خیز کشوری تبدیل خواهد کرد که بنده با این تصمیم غیرکارشناسی تنها به دلیل کاهش هزینه ها و تسریع در افتتاح پروژه مخالف هستم و مصرانه بررسی دقیق و فنی مسئله حذف تقاطع را خواستارم.
وزیر راه و ترابری نیز در دستوری از "یارمند" مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواست تا این موضوع مجدداً بررسی گردد که "یارمند" حفظ تقاطع یاد شده را اعلام و موافقت نمود.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا